keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Pöö~

Heippppsu :3
Yuss Emu is alive~ En oo kirjotellu aikoihin mitään, ku joskus ei vaa inspaa, ja vaikka inspaiski ni ei oo aikaa.. Tosiaanki täs on tapahtunu paljon, KDC meni, miitti vai pariki on menny, kohta ois joulu.. Nii ja toissapäivänä meillä oli tanssiesitys ^^
Jos kukaan teistä siis tietää, tai no tiiätte tai ette.. Äh Emu mitä sä selität --'
NIINSIIS. Mä oon tammikuusta ottanu Kpop tanssitunteja, täs on ollu nyt kevätkausi jonka jälkee meillä oli Gloriassa esitys (tanssittiin I Got A Boy), ja nyt tää syyskausi. Meillä oli oikeestaan kaks ryhmää (johon mä olin kumpaaki ilmottautunu), maanantain ja tiistain ryhmä. Maanantain ryhmä jaettiin puoliks, josta toiset tanssi esityksessä toissapäivänä 2NE1in I Am The Bestin (jossa mä olin) ja toiset Jay Parkin Know Your Namen. Tiistain ryhmä taas oli pienempi, ja me tanssittiin CLin The Baddest Female (Jos saan hommattua jostain videot niin laitan tänne~). Siel oli esiintymässä myös muita SAIRAAN hyviä esiintyjiä, esim Mind Freaks, jotka esitti B.A.Pn One Shotin. Koko gloria oli täynnä yleisöä, mut.. Ei jännittäny :3 Tietenki just ennen lavalle menoa jänskäs vähän, mut esiintyminen ei yhtään. Meiän oli tarkotus mennä boballe ton esityksen jälkeen, mut se bubble tea paikka oli JUST menny kii (taas) ;;;-;;; Mut otettii kuitenki yhteiskuva c:
Tossa ei tosin oo kaikki, vaan pieni osa. Eli siis me joiden piti mennä hakemaam bobaa ^^
Tammikuussa taas sitte alkaa uudet tunnit. Kaikki ei kerenny ilmottautuu, joten vähän jänskää nyt et ketkä sinne tunnille tulee ja ketkä ei. Een malta oottaa ;u;
Mä löysin muute yhen sikasiistin Kpop appin josta kaikki tosin tietää varmaan jo.. Se on siis lockscreen. Sen nimi on Mydol c: WARNING! Suuuper cheesy~ mutta siis tuommonen, en kerro näitä kuvia enempää siitä.. ;)

(Kyllä, nimeni on Emmi ><)


Eikai tässä muuta, mä meen tästä nyt takas sairastamaan, eilen aamulla lähemmäs 40 asteen kuumeessa.. -3-


PPS. Sain äsken sähköpostin että voitin liput Isac Elliotin keikalle + pääsen tapaamaan GO9 bäkkärille. Iisakin keikka ei kiinnostais pätkääkää mut oisin noit GO9n tyttöjä halunnu päästä moikkaamaan ;;;-;;; Too bad I'm sick, piti ilmottaa etten pääse, ni ne antaa ne jollekki muulle.. *sad*
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti