torstai 12. syyskuuta 2013

Tracon lämmittelyjä..

YUSSH~ Ylihuomenna on tracon miä kuolenn ;3;;
Tänään~ 12.9 miä ja PINI (ainapiniainapini) käytiin kaisaniemen mangacafella pullalla ja en kattelemassa ketään hyvännäköstä työntekijää tai mitään .-. Ja mie kuulemma häiritsin Pinin lukuhetkeä ;---; Sowwy bby~
Elijuu kello on kuuttavaille 12 yöllä joten mää nyt nopeesti lisään tähän pienen kuvaspämmin tästä päivästä, eiksju?




Tälläseen mörrimöykkyyn tuutte törmäämään tamperetalolla ylihuomenna 

Yli-innostunut kenties?

Säädän hiusverkon kanssa.. Veriseksi.. .-.

Toi peruukki näyttää jotenki niin epäaidolta mut on NIIN PEHMEEE ;---;

Miaw






ÖMG Pini mitäsulletapahtu oot joku iranilainen mies ;---; *sydän*

O hell naw biaatch

ömgmitä

Kolmoisleukavaihähä

Omg toi silmä on pelottava

Herp

Pini on fabb <33


Tämä on harja c:

Onks nyt hiukset hyvin~

Loreal pariiis :*

*Vetää peruukkia*

DONE~

Emo

Wat mikätääon

Omg mun kaula on pitkä D;

Tajusin et mun peruukki on ku jollai Mikuolla .-. okei ehkei ihan mmut

Herpan

Dai bxtch

Pusuu :*

Aima manki ;-;

Mä en oikeesti tiiä mitä näissä kuvissa tapahtuu..

Kieli

Rannekoru huomasin juts

PINI'S PHOTOBOMBIN' ;------------; (eikä Emu vieläkään ole oppinut, ettei sormia sää syödä..)

Maa


Lisää maata

..Ja lisää

Pööf

Piniä ei kiinnosta

Ihihihh

Kaupunki on niin kaunis T.T

Sad

Sexhair

Ja jos jätetään tää kuvaspämmi näihin kolmeen kuvaan..




No sepä oli kaunista.. OMG KELLO ON JO 0:12 wtf kui nopee aika menenee.. Tai sit mä oon vaa hidas :3 Nojuu anyways, tänään tuli siis tehtyä vähän kaikenlaista, kun lähettiin mangacafelta, mentiin kamppiin "piirtopaikalle", mistä nää 3.8/4 kuvaa nyt onki otettu. Sieltä sitte öäh metrolla kotiin c: JA AINIIN ÖMG MUN PERUUKKI TULI TÄNÄÄN ;---------;
Ja siis tosiaanki, mua ja Pinia saa ja kannattaaki (jos vaan uskaltaa) tulla moikkaamaan HUOMENNA tamperetalolla Traconissa c: Ensin ainaki lauantaina hetken vietetään aikaa kpop miittiryhmän kanssa, ja sen jälkeen varmaan hyppimässä ja valokuvailemassa. Ettäjuu, pukeudutaan sinne siis homopariskunnaks, janiin, tulkaa öäh.. halailemaan vaikka? :3
Juunoh eikai tässä muuta, lisään vielä yhen videon.. 

Tiiättekö tunteen kun otatte vahingossa videota valokuvan sijaan?


.. Nii mäki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti