lauantai 7. syyskuuta 2013

Heippuli pitkästä aikaa c:

Heippulivei ystävät pienet x3
Mä en oo tosiaan pitkään aikaan kunnolla kirjottanu mitään postausta, joten öäh.. Tässä mä oon taas ruudun takana näppäimistöä näpyttelemässä :D
Tänään mä olin mun kaverin synttäreillä, ja kiitti kysymyksestä, oli kivaa  Tosin vähän hätkäytti ku tajus että ensinnäki ne ihmiset ketä mä en tuntenu sieltä synttäreistä on samassa koulussa kun mä, meillä on yhteisiä kavereita tai ollaa oltu samassa tarhassa/eskarissa :D Dayum en ois halunnu lähtee sieltä.. Tanssittii siel, syötii karkkii, sipsii, kakkuu ja muita herkkuja, ja juotii tietty kokista :3 -oonkakkufriikkioonkakkufriikki- Ja mitähän muuta me tehtiin.. NIINJOO juteltii ja soitettii tietty Kpoppia :D Jooh.. Päivä meni siis aika mukavasti siellä, toivottavasti päästää taas uudellee tekemää jtn yhtä hauskaa :P

Aiheesta toiseen, kerron tässä pikasesti että mut voi bongata viikon päästä Traconista Tamperetalolta c: Oon siellä sen koko viikonlopun (La-Su) että älkää toki epäilkö tulla vetäsemään hihasta tai moikkaamaan tai vaikka hyökkäämään takaapäin, miten nyt haluutte homman hoitaa xd Mut tunnistaa ainaki näillä näkymin Sinisestä peruukista ja B.A.P hupparista ettäjuu c:

Mainitsen tässä myös semmosta, että mun tavotteena on saada mun blogille ainaki yks sponsori, u know, mulle lähetettäis esim. piilareita testattavaks ja arvosteltavaks ymsyms, mutta mä en viittii pyytää ketään tai mitään mun sponsoriks, koska no.. 12 lukijaa ja se homma ei toimis ihan sillee :/ Mä juttelin yhen toisen bloggaajan kanssa, joka sano että kannattaa olla vähintääki se 100 lukijaa, että sais niitä sponsoreita. Elikkä mä rupeen nyt päivittelemään enemmän tätä blogia, ja teen parhaani että saisin enemmän niitä lukijoita, eli jos haluut auttaa, niin kerrothan mun blogista teiän kavereillekki ja miksei vaikka muillekki c: Kiitti jo nyt 

Ei tässä muuta, vauvasose on muuten hyväää 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti