perjantai 23. elokuuta 2013

Pari maailman turhinta kuvaa.. Pitkästä aikaa

OHAI pitkästä aikaa~
Juu siis tosiaan muistin etten oo pitkään aikaan päivitelly blogia näin kun koulutki on alkanu ja kaikkia mahollisia kiireitä jaja.. Niin tässä sitä nyt ollaan c:
Ainiin muuten heippa myös kaikille "hiljasille lukijoille", eli teille jotka kirjaimellisesti lukee mun blogia muttei kuitenkaan seuraa sitä, kunnioittaisin jos painaisit sitä liity nappulaa ni pysyisin edes suunnilleen kärryillä kuinka monia kiinnostaa mun höpinät, kiitos ^^
Elikkäjuuh.. Sain tossa uudet Adidas pökat ja kengät, tosin housut on poikien mallia mutta WHO CARES >u< Niin ja jtn muuta pashkaa c:
Niin ja nyt kun noi mun veljet on poissa tän yön, ni pöllin mun isoveljen järkkärin ja räpsin sillä pari kuvaa 

Pari uutta kynsilakkajutskaa euron kappale c:

Yks mun seinistä..

Toinen mun seinistä.. (Sori sotku)

Tommonen uus huulirasva :P

Käyttämätön, as you can see ^^

Hiusvärejää c:<

Albumit, kokoelma niin pieni ettei sitä edes viittii kutsua kokoelmaks..

Ja ne uudet kengät :3
(Housuista en saanu kuvaa.. T.T)

ETTÄ TÄLLÄSTÄ TÄLLÄ KERTAA, TÄLLÄNEN LYHYT POSTAUS MUTHEI SOWWYJOO..

HEIppuli c: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti