keskiviikko 7. elokuuta 2013

Ja niin kuka sai kameran.. ?

Tervvvve, tiettekö tunteen kun pikkuveli saa Samsung galaxy X-cover 2'sen ja isoveli järjestelmäkameran ja sä oot kuullemma se joka saa aina kaiken? No ette varmaan. Mutta kuulkaapas mä tiiän. Ei tästä oo kuukauttakaan kun mun pikkuveljelle ostettiin tommonen Samsungin kännykkä ja muuten hyvä sellanen, ja tänään mä herään siihen että isoveli sai järkkärin ja kuuluu vaan olkkarista että mä  en saa koskeekkaan siihen. Aika fresh (y)) Pääshän siinä kyynel jos pariki ku oon kuitenki ite järkkäriä himonnu jo sen pari vuotta. Oh well.. MUTTA! Mä sain sentään jotain itekki. Oh yeah, äiti toi muksu vauvanruokaa ._. tosin mä en oo ainoo joka sitä sai etten saa edes siitä plussaa.. Gosh :c
Ulkona ukkostaaa.. Mä rakastan ukkosta cx Ja salamia :'3 Siis en sitä syötävää salamia vaan niiku, no.. Salamoita ._. OKEI MULLA EI OO MUUTA JÄRKEVÄÄ SAN- ainii mä tein tollasen askjutun ^3^ koska oon faggotti http://ask.fm/SUIDIE
Nonii nyt mulla ei oo enää muuta järkevää sanottavaa et mä meen tästä itkemään koska en saa järkkäriä kheibai


1 kommentti:

  1. Voi rassukkaa, on noi vanhemmat kyllä kakasta >:c ps. muksu vauvanruoka <3

    VastaaPoista