lauantai 3. elokuuta 2013

BUBBLE TEA~ *⁂((✪Q✪))⁂*

JAA A sitä ollaa taas päivittelemässä blogia ._.
Elikkäelikkä siis lähettiin taas Pinpinin kanssa keskustaan, ja tällä kertaa onnistuttii ajoissa hakemaan bubble teaa *3* Ohnom semmonen vesimeloni bubble milk tea.. 
Oh, siis niin. Obviously räpsittiin kuvia kaikesta mitä nähtiin, mutta tässä ois nyt pari kuvaa ja videonpätkä päivästä.

PEACEE = 3 =


Arvaatko mikä noista on Pinin?

Rannalla c:

Laituri 0-0

Hyivyi Emu älä syö kättäsi >:o

Huudan tuskissani kun sattu jalkaa ja mä näytän iloselta ;A;


Ohwow kun hehkee ilme *sark*

3.. 2.. 1..

SURPRISE MOTHERF-

Cuts :3

High high, I look so high ~

Alexander odottaa metroa..

 Alexander syö metron :)

I don't even..

Emu, that's not how you.. do it ._.

Hesa hoodz B)

Likainen asfaltti.

Kitty asfaltti. Wait w- 

Yllättynyt Emu.

Piti vähä blurraa :3

.. Taas.

3.8, mä ja Pini lähettii siis (taas) keskustaa pyörimää, oli tarkotus mennä johonki ruokafestareille mutta eipä mentykkää. Me mentiin rauttiksen mäkkäriin (FAAAAT) ja sen jälkee ostettii bubble teaa  Thit (sit) mä puhuin tällee ja olin ihan Thehun (Sehun) sit me suunnattii metroon, ja jäätiin Rastilassa ku katottii metron ikkunasta että vois mennä rannalle. Vähän tuuli mut ei sen enempää ollu kylmä. Ku saatii tarpeeks laiturilla istumisesta ni lähettii kävelee kotiappäi. Eipä kummempia. Ja muistakaa kattoa Pinin kissatarina kotimatkalla :3 (Pini kuulostaa känniseltä ._.)

Pinin kissatarina;


Eikai tässä muuta, muistakaa että liika liimanhaistelu on pahaksi :)


2 kommenttia:

  1. Alexander näyttää enemmänki siltä että se oksentais sen metron ja et sä voi tosissas laittaa mun katti tarinaa tänne!! xDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lool xd Ja tottakai mä laitoin sen :DD: iha paras

      Poista