tiistai 6. elokuuta 2013

Paha mies ja teräsjalka

Tiesittekö lapset että Emulla on teräskalka? Mä sain nimittäin eilen lyötyä juomalasin rikki jalalla.
Tällä osalla löin sen juomalasin päältä ja meni kivoiks pieniks paloiks koko lasi. Ja mainitsenko vielä että jalkaan sattuu aika pirusti .__.



Että sellasta..

Ja tota B.A.P julkas Badman musiikkivideon. WAIT WUT!?
Joo valvoin kuuten asti että mä näkisin sen ja omfg se oli niin sen arvosta! <3 *cough*Youngjae*cough*
Vois ostaa ton albuminki, ainoo vaa et mä en niinkää tykänny Hurricanesta, ja Coffee Shopista vielä vähemmän mut kai sielt vois löytyä muita hyviä biisejä.. Eli joo tosiaanki, toi musiikkivideo oli mahtava. Biisi oli mahtava. What can I say. Rakastuin TuT *cough*Youngjaepilasbiaslistan*cough*
Kivahan se on aina aamukuudelta alkaa fangirlaamaan :) Tosta alhaalta voit kattoa musiikkivideon;



Tosin viimekertanen comebacki, siis kaikki One Shotit ja Rain Soundit yms oli kyl parasta mitä mä oon B.A.P'lta nähny! Ja mitäs muuta.. Niin joo mut voi bongata 10.8 lauantaina Kpop miitistä (ja mahdollisesti flashmobista) Kampin narikkatorilla, ja illemmalla sitte Annyeong Partyista Gloriassa. Ne ois mun tokat Annyt, eli jänskättää vähän, ollaa kuitenki menossa nyt ainaki näilä suunnitelmilla yli 10 ihmisen porukalla, mutta anyways tulkaahan moikkailemaan ^^
Ei tässä muuta, älkää syökö liikaa kakkua~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti